Uvjeti poslovanja
Opće informacije o prodavatelju
Tvrtka: Bartels-Conjar društvo s ograničenom odgovornošću za proizvodnju, trgovinu i usluge
Skraćena tvrtka: Bartels-Conjar d.o.o.
Adresa: Braće Radića 36, 35420 Staro Petrovo Selo
OIB: 89770763815, Upisan u sudski registar Trgovačkog suda u Osijeku
MBS: 030141050
Matični broj: 4167945
Temeljni kapital: 100.000,00 €, uplaćen u cijelosti
IBAN: HR2925000091101409706, otvoren kod Addiko Bank d.d. ili HR2341240031122001934, otvoren kod KENTBANK d.d.
Adresa elektroničke pošte: prodaja@bartels-conjar.com
Telefonski broj: 035 204 167 / 091 611 6358 (cijena poziva naplaćuje se kao poziv prema fiksnoj mreži ovisno o operatoru pozivatelja)
Predsjednik Uprave: Damir Conjar
Članovi Uprave: Damir Conjar, Karl H. Bartels GmbH
Bartels-Conjar d.d. (dalje u tekstu označen kao Bartels-Conjar ili prodavatelj) putem mrežne stranice bcshop.hr nudi posjetiteljima mogućnost kupnje proizvoda koji su dostupni, odnosno raspoloživi na navedenoj stranici. Također, Bartels-Conjar nudi posjetiteljima informacije o proizvodima, promocijama i novostima na mrežnoj stranici, opće informacije te zanimljive grafičke i video sadržaje. Korištenjem ponuđenog sadržaja prihvaćate Opće uvjete poslovanja.
Bartels-Conjar zadržava pravo na izmjenu i dopunu Općih uvjeta poslovanja bez prethodne najave. Važeći opći uvjeti poslovanja dostupni su na mrežnoj stranici bcshop.hr.
Pravila privatnosti možete pronaći ovdje.
Osnovni pojmovi
Korisnik je svaka osoba koja posjeti ili pretražuje mrežne stranice bcshop.hr i proizvode u mrežnoj trgovini. Korisnik pristaje koristiti mrežne stranice bcshop.hr u skladu s Općim uvjetima poslovanja.
Registrirani korisnik je svaka osoba koja je izradila korisnički profil na mrežnim stranicama bcshop.hr.
Kupac je svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda ili usluge izvršila unos svojih podataka te kupila proizvod ili uslugu.
Webshop / eCommerce se odnosi na pojam mrežna (Internet) trgovina na mrežnim stranicama bc-shop.hr.
Košarica je pojam za virtualno mjesto gdje se spremaju proizvodi koje je Korisnik odabrao za kupnju. Košarica sadrži pregled svih proizvoda koje je Korisnik odabrao te njihovu količinu, kako bi Korisnik mogao naručiti proizvode. Unutar Košarice moguće je odabrati dostavu na adresu ili osobno preuzimanje u prodajnom centru (Click & Collect) te dobiti informacije o cijeni dostave.
Blagajna je pojam za virtualno mjesto na Webshopu gdje se obavlja plaćanje proizvoda.
Obveze prodavatelja
Bartels-Conjar odgovara za materijalne nedostatke proizvoda i za usklađenost digitalnog sadržaja i digitalnih usluga s ugovorom u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima i drugim propisima.
Bartels-Conjar putem Webshopa obavještava Korisnike o ispravama koje je proizvođač priredio radi lakše i sigurnije uporabe proizvoda, kao što su komercijalno jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje, upute za uporabu, popis ovlaštenih servisa, upozorenje o mogućoj opasnosti pri uporabi.
Ugovor o kupoprodaji
Narudžba proizvoda
Kupac može kupovati proizvode kao gost na Webshopu ili kao Registrirani korisnik. Registracija, odnosno izrada korisničkog profila omogućuje kupcu spremanje i praćenje svojih narudžbi. Također, registracija omogućava brži prolazak kroz zaključivanje kupnje putem Blagajne. Kupac koji proizvode kupuje kao gost nema mogućnost praćenja povijesti svojih narudžbi.
Proizvode koje Korisnik korisnik želi kupiti u Webshopu dodaje u Košaricu.
Korisnik ima mogućnost u svakom trenutku pregledati odabrane proizvode klikom na “Idi na košaricu”, gdje Korisnik može ukloniti proizvode iz Košarice, ažurirati količine i unijeti promocijski kod ako ga ima.
Proizvodi koji su dodani u Košaricu nisu rezervirani sve dok Bartels-Conjar kupcu, elektroničkom porukom, ne potvrdi da su proizvodi spremni za preuzimanje ili isporuku.
Potvrda odabira proizvoda dodanih u košaricu obavlja se klikom na „Idi na plaćanje“ kako bi se završio proces narudžbe.
U sljedećem koraku se odabire način isporuke ili preuzimanja odabranih proizvoda te način plaćanja. Ako Korisnik želi R1 račun potrebno je označiti polje naznačeno za izdavanje R1 računa kako bi se ponudila opcija unosa podataka za R1 račun.
Klikom na gumb „Završi narudžbu“ zaključuje se narudžba koja predstavlja namjeru kupnje i neopoziva je.
Nakon zaprimanja narudžbe Bartels-Conjar će obavijestiti Kupca elektroničkom porukom o zaprimanju narudžbe.
Važno:
Ako Kupac primijeti da je prilikom naručivanja unio pogrešne podatke ili ne vidi unesene R1 podatke za račun potrebno je odmah kontaktirati službu za korisnike (na adresu elektroničke pošte prodaja@bartels-conjar.com) i javiti ispravne podatke prije zaprimanja elektroničke poruke da je roba spremna za preuzimanje jer će u protivnom sve dodatne troškove manipulacije naručenim proizvodima snositi Kupac.
Cijena
Cijene proizvoda i usluga u Webshopu izražene su u valuti Republike Hrvatske s uključenim PDV-om i vrijede isključivo u trenutku kupnje putem Webshopa. Cijena je utvrđena za svaki pojedini proizvod i prikazana je uz opis svakog pojedinog proizvoda.
Webshop je zaseban kanal prodaje i cijene ne moraju biti istovjetne s cijenama drugih kanala prodaje (prodajni centri i dr.).
Bartels-Conjar ima pravo promjene cijena proizvoda ili usluga na Webshopu bez prethodne najave.
Sklapanje i trajanje ugovora o kupoprodaji
Ugovor o kupoprodaji između Bartels-Conjar-a i Kupca sklopljen je u trenutku kada Bartels-Conjar Kupcu pošalje elektroničku poruku da su proizvodi spremni za preuzimanje. Registriranim korisnicima uvijek su dostupni sveobuhvatni podaci o statusu i sadržaju narudžbe na njihovom korisničkom profilu.
Kod preuzimanja proizvoda u Bartels-Conjar centru, račun za kupljene proizvode Kupac će dobiti prilikom preuzimanja proizvoda, a kod dostave na kućnu adresu, račun će biti dostavljen s pošiljkom. Bartels-Conjar račun šalje i elektroničkom porukom. Ugovor koji Kupac sklapa s Bartels-Conjar je jednokratan ugovor o kupoprodaji koji je ispunjen isporukom robe i plaćanjem cijene, osim u slučaju raskida ugovora. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio ugovora o kupoprodaji između Bartels-Conjar-a i Kupca.
Načini plaćanja
Uplata po ponudi (uplata kupca na Bartels-Conjar žiroračun)
Odabirom „Plaćanje po ponudi“ kao načina plaćanja Kupac će dobiti potvrdu narudžbe s podacima za plaćanje narudžbe. Potvrda narudžbe sadržava i podatke koje možete skenirati mobitelom putem e-banking mobilne aplikacije (tzv. digitalnim bankarstvom).
Narudžba za koju je odabran način plaćanja „Plaćanje po ponudi“ vrijedi 3 dana od dana kreiranja narudžbe. Ako Kupac ne uplati iznos kupoprodajne cijene u roku od 3 dana od dana kreiranja narudžbe, istekom 3 dana ponuda više ne obvezuje prodavatelja.
Nakon obavljene uplate potrebno je 1-2 radna dana (ponedjeljak-petak) kako bi uplata bila vidljiva na žiroračunu Bartels-Conjar-a nakon čega će narudžba biti zapakirana i spremna za osobno preuzimanje ili isporuku.
Kartično plaćanje
Jednokratno plaćanje u Webshopu moguće je većinom kreditnih i debitnih kartica:
PBZ
MAESTRO, MASTERCARD, VISA jednokratno
ERSTE
MASTERCARD, VISA jednokratno
ZAGREBAČKA BANKA
MASTERCARD, VISA jednokratno
Proces plaćanja zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima zaštite kartičnog plaćanja, koji uključuju provjeru autentičnosti vlasnika kartice tokenom odnosno 3D secure kodom koji izdaje banka izdavatelj kartice. Za pitanja oko 3D secure provjere autentičnosti, kontaktirajte banku koja vam je izdala karticu.
Usluga kartičnog plaćanja i nužne obrade podataka o vlasniku kartice odvija se putem internetskog servisa za kartična plaćanja PayWay Prilikom kartičnog plaćanja račun korisnika se tereti odmah, bez odgode (Visa, Maestro, Mastercard, Visa Premium, Diners).
Korištenje potrošačkih kredita kao načina plaćanja na Webshopu nije moguće.
Dostava
Za narudžbe putem Webshopa mogući su sljedeći načini isporuke (dostave) proizvoda:
- besplatna dostava na adresu Kupca;
- preuzimanje proizvoda u Bartels-Conjar prodajnom centru – Click & Collect.
Ako Kupac odbije primiti narudžbu bez obrazloženja Bartels-Conjar ima pravo umanjiti povrat uplaćenog iznosa za iznos izravnih troškova isporuke i povrata naručenih proizvoda.
Besplatna dostava
Narudžbe Kupaca se dostavljaju putem kurirske službe na području Republike Hrvatske.
Uobičajeni rok isporuke je od 2 do 10 radnih dana od dana kada je Kupac primio elektroničku poruku s potvrdom da su proizvodi dostupni i spremni za isporuku. Prethodno navedeni rokovi isporuke ne primjenjuju se za robu po narudžbi Kupca za koju su rokovi isporuke posebno naznačeni.
*rokovi isporuke mogu biti dulji od navedenih uobičajenih što ovisi o promocijama i opterećenosti dostavne službe. Izmjena prvotnog termina isporuke može produljiti rok isporuke na dodatnih 2 do 10 radnih dana ovisno o prvom slobodnom terminu dostavne službe
Radni dani ne obuhvaćaju subote, nedjelje i praznike. Dostava se obavlja radnim danom od 8 do 16 h.
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi Kupac, već do ulaza u stambenu zgradu.
Prilaz ulazu dostavnim vozilom mora biti slobodan i prohodan jer se u suprotnom dostava obavlja do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.
Prilikom dostave, uz dostavljene proizvode, Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (komercijalno jamstvo, upute za korištenje proizvoda, tehničke podatke, izjavu o sukladnosti i svu ostalu potrebnu dokumentaciju), račun te potvrdu o primitku pošiljke koju Kupac potpisuje ako ne postoji razlog za reklamaciju.
Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke Kupac potvrđuje da je pregledom pošiljke pri preuzimanju utvrdio kako su preuzeti proizvodi bez vanjskih oštećenja i da su isporučeni u naručenoj količini. U slučaju da neki od naručenih proizvoda nije u pošiljci ili ukoliko neki od artikala ima bilo kakvih vanjskih oštećenja, Kupac je dužan uz pomoć dostavljača na potvrdi o primitku pošiljke navesti uočena oštećenja i nedostatke jer u protivnom svojim potpisom potvrđuje da je preuzeo robu u naručenoj količini i bez vidljivih fizičkih vanjskih oštećenja.
Nakon izvršene kupnje Bartels-Conjar isporučuje Kupcu na adresu elektroničke pošte koju je Kupac naveo prilikom kupnje ili u slučaju Registriranog korisnika na adresu elektroničke pošte korisničkog profila: Izjavu o komercijalnom jamstvu i račun za kupljenu robu.
Izjava o komercijalnom jamstvu se dostavlja u digitalnom obliku kojeg nije moguće mijenjati, a koji omogućuje nepromijenjeno reproduciranje pohranjenih informacija.
Preuzimanje proizvoda u prodajnom centru – Click & Collect
Click & Collect je usluga naručivanja i plaćanja narudžbe putem Webshopa s preuzimanjem narudžbe u Bartels-Conjar prodajnom centru uz uvjet dostupnosti proizvoda u trenutku zaključivanja narudžbe.
Narudžbe koje se preuzimaju u Bartels-Conjar prodajnom centru moguće je platiti isključivo unaprijed, putem debitnih/kreditnih kartica ili uplatom na žiroračun Bartels-Conjar-a.
Narudžbe Kupca s odabranom uslugom preuzimanja proizvoda u Bartels-Conjar prodajnom centru – Click & Collect bit će obrađene u razdoblju od ponedjeljka do petka. Nakon obrade Kupac će biti obaviješten elektroničkom porukom da je narudžba spremna za preuzimanje i da je može preuzeti u roku od 10 dana u radnom vremenu prodajnog centra.
Prilikom preuzimanja narudžbe potrebno je pripremiti potvrdu da je roba spremna za preuzimanje koju je Kupac zaprimio elektroničkom porukom i identifikacijski dokument. Ako ste predstavnik pravne osobe potrebno je, uz gore navedeno, imati i pečat te pravne osobe kako bi ovjerili potvrdu o primitku narudžbe.
Uvjeti korištenja usluge Click & Collect
Usluga Click & Collect s preuzimanjem u prodajnom centru za kupce je besplatna.
Potpisom potvrde o preuzimanju narudžbe smatra se da je Kupac pregledao proizvode i da su proizvodi u naručenoj količini i bez vanjskih oštećenja. U slučaju vanjskih oštećenja ili nedostataka u pošiljci, Kupac je dužan to navesti na potvrdi o preuzimanju narudžbe jer u protivnom svojim potpisom potvrđuje da je preuzeo proizvode bez vidljivih fizičkih vanjskih oštećenja.
Kupac je obavezan preuzeti narudžbu u roku od 10 dana od zaprimanja elektroničke poruke kojom je obaviješten kako je narudžba spremna za preuzimanje.
Ako kupac ne preuzme robu u roku od 30 dana od primitka obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje, smatra se da se kupac odrekao vlasništva robe i Bartels-Conjar je ovlašten raspolagati robom.
Povrati
Oštećeni, rasprodani ili izložbeni proizvodi
U izvanrednim slučajevima moguće je da Bartels-Conjar neke od naručenih proizvoda neće moći isporučiti, primjerice jer je proizvod rasprodan zbog velike potražnje, proizvod je oštećen ili je dostupan samo izložbeni primjerak. Bartels-Conjar će Kupca o tome obavijestiti telefonski ili elektroničkom porukom prije sklapanja ugovora o kupoprodaji, odnosno prije slanja elektroničke poruke s obavijesti da je roba spremna za preuzimanje.
Bartels-Conjar u ovakvim slučajevima ne snosi nikakvu odgovornost, a Kupac ima pravo prihvatiti drugi rok isporuke ako Bartels-Conjar naručeni proizvod može nabaviti od dobavljača. U suprotnom, ili ako Kupac ne prihvati drugi rok isporuke, Bartels-Conjar će poništiti narudžbu.
Povrat robe – pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora
Potrošač (kupac) može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom:
- poštom na adresu: Bartels-Conjar d.d., Braće Radića 36, 35420 Staro Petrovo Selo, (za eCommerce)
- elektroničkom porukom na adresu elektroničke pošte prodaja@bartels-conjar.com.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi koju je Kupac odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
Obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji mora sadržavati ime i prezime Kupca, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a dodatno se navode i broj narudžbe i broj računa.
Ako Kupac jednostrano raskine ugovor, obvezan je o vlastitom trošku dostaviti kupljene proizvode prodavatelju, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno odredbama o načinu korištenja prava na jednostrani raskid ugovora, obavijestio Bartels-Conjar o svojoj odluci da raskine ugovor. Izravne troškove povrat robe snosi Kupac. Kupac treba najaviti u prodajni centar vraća robu jer bez najave povrat može biti odbijen.
Ako Kupac jednostrano raskine ugovor, Bartels-Conjar će izvršiti povrat novca koji smo od Kupca primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili odluku Kupca o jednostranom raskidu ugovora, osim ako je Kupac odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju je Bartels-Conjar ponudio.
U slučaju raskida ugovora bez zamjene proizvoda, Bartels-Conjar će Kupcu vratiti plaćeni iznos, istim sredstvom plaćanja kojim se koristio Kupac prilikom plaćanja. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca Bartels-Conjar će izvršiti tek nakon što nam proizvodi budu vraćena ili nakon što nam Kupac dostavi dokaz da je robu poslali nazad.
Kupac treba proizvode koje vraća vratiti u stanju u kakvom ih je zaprimio ili proizvode zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu za koja odgovara Kupac. Ako se radi o specifičnoj ambalaži poput najlona, folije ili stiropora, potrebno je dodatno učvrstiti te dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora.
Savjetujemo Kupcu da pažljivo raspakira robu, ne trga i baca ambalažu koja može biti potrebna za povrat ili zamjenu uređaja ako Kupac koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
Bartels-Conjar će umanjiti vrijednost kupljenog proizvoda ovisno o tome je li ambalaža oštećena, proizvod je bez ambalaže, bez pripadajućih dijelova koji su bili isporučeni uz robu, proizvod se koristio duže od vremena uobičajenog za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti. Uobičajeno korištenje proizvoda za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti smatra se kada proizvod ne radi dulje od potrebnoga što je dovoljno da se provjeri rade li sva obilježja i funkcionalnosti. Napominjemo kako je na potvrdi o preuzimanju pošiljke potrebno navesti kako je proizvod zaprimljen s oštećenom ambalažom.
Bartels-Conjar će nakon zaprimanja i pregleda proizvoda, sadržaja pakiranja i ambalaže obavijestiti Kupca u slučaju potrebe za umanjenjem vrijednosti.
Ako nije moguće pregledati proizvod, on će biti poslan na detaljnu dijagnostiku u ovlašteni servis kako bi se potvrdila ispravnost vraćenog proizvoda.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
1. ugovor o uslugama Bartels-Conjar u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora proizvod čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača, odnosno roba po narudžbi ili koja je jasno prilagođena potrošaču
4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audio snimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora
14. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja usluge popravaka za koje se plaća cijena, a ugovor, čije ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača, je ispunjen u potpunosti.
Zamjene
Zamjena robe
Bartels-Conjar svojim Kupcima omogućuje zamjenu nekorištenih i neoštećenih proizvoda unutar 30 dana od dana izdavanja računa. Kupcu je omogućeno zamijeniti kupljene proizvode za proizvode iste ili veće vrijednosti (uz nadoplatu na račun). Kupac je dužan proizvod koji želi zamijeniti dostaviti o vlastitom trošku na adresu Grgura Ninskog 27, 35400 Nova Gradiška.
Reklamacija robe
Reklamacija robe koja je oštećena u prijevozu
Reklamaciju proizvoda oštećenih u prijevozu do Kupca, Kupac je obvezan prijaviti Bartels-Conjar-u u roku od 5 dana na adresu elektroničke pošte prodaja@bartels-conjar.com ili na drugi propisani način za podnošenje prigovora, s podacima o Kupcu (ime i prezime), broju narudžbe, potvrdom o primitku pošiljke na kojoj je navedeno da je ambalaža oštećena, te ako je moguće, s fotografijama oštećenja.
Kupac potpisom na potvrdi o primitku pošiljke potvrđuje da su pregledom pošiljke preuzeti proizvodi bez vanjskih oštećenja, a ako vanjska oštećenja postoje, kupac je dužan s dostavljačem to navesti na potvrdi o primitku pošiljke jer u protivnom svojim potpisom potvrđuje da je preuzeo robu bez vidljivih fizičkih vanjskih oštećenja. U slučaju fizičke reklamacije potrebno je imati originalnu ambalažu.
Reklamacija robe s materijalnim nedostatkom
Proizvode s materijalnim nedostatkom Kupac prijavljuje Bartels-Conjar-u na adresu elektroničke pošte prodaja@bartels-conjar.com ili na drugi propisani način za podnošenje prigovora, s podacima o Kupcu (ime i prezime), broju narudžbe, fotografije ambalaže te ako je moguće, s fotografijama nedostatka, a najkasnije u roku od 2 mjeseca od dana kada je Kupac nedostatak otkrio.
Reklamacije radi fizičkih oštećenja (udubljenja, ogrebotine, rupe, puknuća i sl.) na proizvodima koji su montirani ili postavljeni u prostor za koji su namijenjeni neće biti uvažene ako se oštećenje moglo uočiti prilikom raspakiravanja proizvoda, odnosno ako je oštećenje očigledno nastalo prilikom montaže proizvoda ili manipulacije proizvodom do prostora za koji je proizvod namijenjen.
Informacije o proizvodima i pripadajući grafički sadržaj
Bartels-Conjar će pokušati što točnije navesti informacije o pojedinom proizvodu, ali zadržava pravo pogreške prilikom davanja informacija o proizvodima na Webshopu.
Fotografije proizvoda ne moraju biti istovjetne sa stvarnim izgledom proizvoda.
Ako je to primjenjivo, obavijesti o funkcionalnost proizvoda s digitalnim elementima, digitalnog sadržaja i digitalnih usluga, uključujući mjere tehničke zaštite tih sadržaja i o kompatibilnosti i interoperabilnosti proizvoda s digitalnim elementima, digitalnog sadržaja i digitalnih usluga, za koju Bartels-Conjar zna ili bi morao znati, nalaze se uz opis pojedinog proizvoda.
Određeni proizvodi imaju specifična svojstva zbog kojih provjera funkcionalnosti umanjuje vrijednost proizvoda jer se provjerom stanje proizvoda nepovratno mijenja. Bartels-Conjar neće biti u mogućnosti izvršiti povrat sredstava u cijelosti ili djelomično u slučaju kada Kupac za povrat navede razlog “provjera funkcionalnosti”, a provjerom proizvoda je početno stanje nepovratno promijenjeno.
Za svaki proizvod je prikazana raspoloživost prilikom kreiranja narudžbe. Stanje je informativnog karaktera s obzirom na to da su stanja zaliha promjenjiva te Vas molimo da za detaljnije informacije vezane uz raspoloživost kontaktirate Bartels-Conjar na navedeni broj telefona ili mail adresu.
Ne propusti najbolje ponude!
Prijavi se na naš newsletter i prvi doznaj novosti i ponude.
Click&Collect
Sve što trebate na jednom mjestu.
Sigurno plaćanje
Osiguravamo sigurno plaćanje za sve vrste transakcija.
Brza dostava
Naručeni proizvodi stižu direktno na tvoju adresu.
100% sigurno
Više od 50 godina
iskustva i povjerenja.